E-Sekretariat
  • • udostępnienie klientowi adresu do korespondencji 
    • odbieranie korespondencji przychodzącej zarówno drogą tradycyjną jak i za pomocąpoczty elektronicznej
    • filtrowanie przychodzącej korespondencji według zaleceń i kryteriów podanych przez klienta, część poczty może zostać zachowana w biurze, część przesłana pod wskazany adres
    • elektroniczne archiwizowanie dokumentów, które corocznie zostają przekazywane klientowi na nośniku elektronicznym
    • przesyłanie korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej na wskazany przez klienta adres
    • przepisywanie tekstów
    • sporządzanie raportów dotyczących ponaglenia zapłaty, alarmujących o kończących się datach płatności oraz wyznaczonych okresach rozliczeniowych• filtrowanie przychodzącej korespondencji według zaleceń i kryteriów podanych przez klienta, część poczty może zostać     •  •  • zachowana w biurze, część przesłana pod wskazany adres
    • poszukiwanie oraz pozyskiwanie klientów, którzy zostają zaczerpnięci z dostarczonej przez klienta bazy
    • sporządzanie różnego rodzaju pism oraz wniosków
    • samodzielne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów dla firmy korzystającej z naszych usług
    • przechowywanie w bazie danych kompletnych informacji o potencjalnych klientach,
    • aktywny telemarketing telefoniczny (przedstawianie oferty firmy)
    • inne usługi biurowe w ramach podpisanej umowy
     


    Zapraszamy do współpracy